BAŠTA SRBIJE

Ključni rezultati projekta
-
Unapređeni organizacioni kapaciteti udruženja I njihova međusobna saradnja
3 studijske posete, obuke, 3 biznis plana za udruženja proizvođača, brošure o prednostima udruživanja, računarska oprema za 8 udruženja proizvođača -
Unapređena znanja I veštine proizvođača za razvoj novih proizvoda I stvaranje dodate vrednosti
3 demo-centra za proizvodnju sušenog voća i pakovanje povrća, dizajn pilot-pakovanja, obuke i mentoring -
Unapređena znanja I veštine proizvođača u oblasti kvaliteta I bezbednosti proizvoda
1 agro-meterološka stanica, 1 laboratorija za proveru kvaliteta meda, 1 studijska poseta, obuke, priručnih za uvođenje GlobalGAP standarda -
Unapređena informisanost, znanja I veštine u oblasti marketinga
marketing planovi za 4 ciljna sektora, 1 studijska poseta, obuke -
Povećana prepoznatljivost regionalnih proizvoda
promotivni materijali, web-site, katalog poljoprivrednih proizvoda BP regiona, regionalni marketinški događaj i završna konferencija
Opšti cilj projekta
-
Specifični cilj 1.
Ojačati organizacione kapacitete udruženja proizvođača i njihovu saradnju u regionu kako bi se bolje plasirali na potencijalna tržišta
-
Specifični cilj 2.
Poboljšati kvalitet postojećih poljoprivrednih proizvoda i razviti nove proizvode koji imaju veću dodatu vrednost
-
Specifični cilj 3.
Unaprediti nastup na tržištu ključnih proizvođača poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda
PUBLIKACIJE:
Delegacija Evropske unije u Republici Srbiji, Uspešne priče: Bašta Srbije